Najczęściej zadawane pytania

Jakie dokumenty są potrzebne do reklamacji i gdzie je przesłać?

Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika np. nieterminowym doręczeniem lub naliczoną dodatkową opłatą należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego, który można pobrać pod linkiem:
https://zlapkuriera.pl/doc/formularz_reklamacyjny.pdf.


Firma InPost:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma DPD:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://zgloszenia.dpd.com.pl.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma DHL:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie:
https://dhl24.com.pl/reklamacje/dodaj/reklamacja_p.html.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma ETL / Geis:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

Geis PL Sp. z o. o.
ul. Annopol 3
03-236 Warszawa
Lub adres e-mail: reklamacje@etlogistik.com


Firma Patron Service:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

Patron Service Sp. z o.o.
ul. Działkowa 121
02-234 Warszawa
Lub adres e-mail: reklamacje.przesylki@patronservice.com.pl


Firma GLS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
ul. Tęczowa 10
62-052 Komorniki
Lub adres e-mail: spedycja.strykow@gls-poland.com


Firma FedEx:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić „Formularz zgłoszenia interwencji”, który dostępny jest na stronie:
http://www.fedex.com/downloads/downloadcenter/opek/FORMULARZ_ZGLOSZENIA_INTERWENCJI_PL.pdf.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

FedEx Express Polska Sp. z o.o.
ul. Krucza 16/22
00-526 Warszawa
Lub adres e-mail: polska@fedex.com


Firma UPS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

UPS Polska Sp. z.o.o.
ul. Prądzyńskiego 1/3
01-222 Warszawa
Lub adres e-mail: custservplpl@ups.com

Firma Poczta Polska:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.


Firma TNT:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: http://claims.tnt24.pl/index.php?what=late.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma Rohlig SUUS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić „Formularz zgłoszenia reklamacji”, który dostępny jest na stronie:
https://www.suus.com/pub/Reklamacje/Formularz_zgloszenia_reklamacji_w_formie_pisemnej.pdf
Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

ROHLIG SUUS Logistics S.A.
Dział Reklamacji i Szkód
ul. Równoległa 4A
02-235 Warszawa


Firma Paczka w RUCHu:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://www.paczkawruchu.pl/reklamacje.
Do reklamacji należy dołączyć dokument potwierdzający nadanie przesyłki i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma Ambro Express:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://ambroexpress.pl.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).






Załączniki: Formularz reklamacyjny.pdf (277.1 kb) 


Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!