Najczęściej zadawane pytania

Jakie dokumenty są potrzebne do reklamacji i gdzie je przesłać?

Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika np. nieterminowym doręczeniem lub naliczoną dodatkową opłatą należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego, które można pobrać u dołu strony.


Firma InPost:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje.
Do reklamacji należy dołączyć „protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma DPD:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://zgloszenia.dpd.com.pl.
Do reklamacji należy dołączyć „protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma DHL:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić „formularz reklamacyjno-interwencyjny”, który dostępny jest na stronie:
http://www.dhlparcel.pl/content/dam/dhlparcel/pl/downloads/formularz-reklamacyjno-interwencyjny.doc.
Do reklamacji należy dołączyć „protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Targowa 35
90-043 Łódź
Lub adres e-mail: pl.reklamacje.wa@dhl.com


Firma K-EX / Geis:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

Geis Parcel PL Sp. z o. o.
ul. Zagnańska 61
25-528 Kielce
Lub adres e-mail: szkody@geisparcel.pl


Firma Patron Service:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

Patron Service Sp. z o.o.
ul. Działkowa 121
02-234 Warszawa
Lub adres e-mail: reklamacje.przesylki@patronservice.com.pl


Firma Delta City:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

Delta City Przesyłki Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. J.S. Bacha 2
Lub adres e-mail: reklamacje@deltacity.com.pl


Firma ETL / Geis:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

Geis PL Sp. z o. o.
ul. Annopol 3
03-236 Warszawa
Lub adres e-mail: szkody@geisparcel.pl


Firma FedEx:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić „formularz zgłoszenia interwencji”, który dostępny jest na stronie:
http://www.fedex.com/downloads/downloadcenter/opek/FORMULARZ_ZGLOSZENIA_INTERWENCJI_PL.pdf
Do reklamacji należy dołączyć „protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

FedEx Express Polska Sp. z o.o.
ul. Krucza 16/22
00-526 Warszawa
Lub adres e-mail: polska@fedex.com





Załączniki: Formularz reklamacyjny.pdf (277.1 kb) 


Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!