Witamy w Centrum Obsługi Zlapkuriera.pl


W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń serwisowych i lepszej pomocy, prowadzimy system biletów wsparcia. Każdemu zgłoszeniu przydzielany jest unikalny numer, dzięki któremu można śledzić postęp w udzielaniu wsparcia oraz odpowiedzi online. Dla Państwa wygody oferujemy pełne archiwum i historię wszystkich zgłoszeń. Aby przesłać numer zgłoszenia, niezbędny jest aktywny adres e-mail.

Szukasz pomocy?

Nowe zgłoszenie


Proszę podać jak najwięcej szczegółów problemu - pomoże to nam szybciej go rozwiązać.

Sprawdź status


Udostępniamy historię wszystkich Państwa zgłoszeń wraz z naszymi odpowiedziami.

Nie zapomnij przejrzeć Często zadawane pytania (FAQ) przed otwarciem nowego zgłoszenia.

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!